ΔΙΑΙΤΑ ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ

 ΔΙΑΙΤΑ  ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ

j0406824     ΔΙΑΙΤΑ  ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

(ΔΙΑΙΤΑ ΜΟΝΑΔΩΝ=  ΓΥΝΑΙΚΕΣ: 6 ΜΟΝΑΔΕΣ –  ΑΝΤΡΕΣ: 7 ΜΟΝΑΔΕΣ την ημέρα)

ΑΠΟ 1 ΜΟΝΑΔΑ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΟΦΕΣ…

Κρεας (ανα ειδος)

ψαρι (ανα ειδος)

πουλερικα-κουνελι

γαλα

τυρι (ανα ειδος)

πατατες

καλαμποκι

ρυζι οσπρια

ζυμαρικα

αυγα

λαδι (ανα ειδος φαγητου)

ζαχαρη (1 κουταλακι)

ψωμι (1 φετα 20γρ.)

σταφυλι,συκο,καρπουζι,πεπονι μπανανες, τροπικα φρουτα (ενα ειδος τη φορα)

ΑΠΟ 2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ

Αναψυκτικα (κανονικα και light)

0 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ

Ολα τα υπολοιπα φρουτα (ενα ειδος τη φορα) ολα τα φρεσκα λαχανικα χυμοι χωρις ζαχαρη

Ο συνδιασμος των μοναδων αφορα καθε γευμα

6-8 ποτηρια νερο την ημερα

Δεν μετραει η ποσοτητα στο καθε γευμα

παραδειγμα:

α) φασολακια=0 μοναδες+πατατες 1 μοναδα+λαδι 1 μοναδα+φετα 1 μοναδα=3 μοναδες

β)1 κιλο μηλα η αχλαδια η χυμοι=0 μοναδες

γ) οσες μπριζολες θελελετε στη σχαρα (χωρις λαδι) =1 μοναδα+σαλατα με λαδι 1 μοναδα=2 μοναδες

αν βαλετε φετα + 1 μοναδα

συνολο 6 μοναδες

Καθε τροφη μετριεται ως μια μοναδα, εκτος απο τις ελευθερες τροφες.

Τις ελευθερες τροφες δεν τις μετραμε, τις τρωμε οποιαδηποτε στιγμη της ημερας χωρις επιβαρυνση μοναδων.

Απο την καθε τροφη/μοναδα, μπορουμε να τρωμε απεριοριστες ποσοτητες, γιατι ειτε μια μπουκια φαμε ειτε δυο πιατα εμεις μια μοναδα θα μετρησουμε.

Όμως, αν φαμε την ιδια τροφη περιπου 1-2 ωρες αφου την εχουμε ξαναφαει θα πρεπει να την ξαναμετρησουμε

Το σημαντικο στο μετρημα ειναι το λαδι.

Το ωμο λαδι μετριεται ως μια μοναδα, αλλα και το τηγανιτο ξαναμετριεται ως αλλη μοναδα, το βραστο το ιδιο, κτλ.

Έτσι, αν θελουμε να γλιτωσουμε μια μοναδα, μπορουμε να μην βαλουμε πχ λαδι στην σαλατα μας, η να βαλουμε λιγο απο το λαδι που τηγανισαμε, κτλ.

Δηλαδη, αν φτιαξουμε πχ μακαρονια με κιμα, θα μετρησουμε και το λαδι που καψαμε για τα μακαρονια, και το λαδι που βρασαμε για τον κιμα.

Αν φαμε και σαλατα θα μετρησουμε και το λαδι το ωμο της σαλατας, κτλ…

Η γνώμη μου:  Ζαλίστηκα!!!  Ξέρετε, βλέποντας τέτοιου είδους πολυπλοκότητες, με κάνουν να αναρωτιέμαι, τι κάνει ο άνθρωπος για να ελαφρύνει κάτι που το θέλει μεν, αλλά τον πονάει! Πιο πολύ πονάνε οι υπολογισμοί σε αυτή τη δίαιτα, παρά να αρχίσει κανείς μια φυσιολογική και σίγουρα πολύ πιο αποτελεσματική δίαιτα!

 

Μοιράσου το με τους φίλους σου!!!
facebook     ΔΙΑΙΤΑ  ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ facebook   twitter     ΔΙΑΙΤΑ  ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ twitter   email     ΔΙΑΙΤΑ  ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ email  

Leave A Response

* Denotes Required Field